hora a Guangzhou

Lilypie Waiting to Adopt tickers

dimarts, 9 de març del 2010

Noves dades d’abandonaments any 2008/2009 a Xina.

Les dades sobre el numero d’abandonaments a la Xina corresponents al període 2008/2009 ja han sortit. I sembla que hi ha un augment en respecta al any 2008. Això lligat a que el mes de Març amb mes famílies ja està completament assignat i que el que el segueix amb numero de families és Abril i ja tenim quasi la midat complert, ens dona una estabilització als temps d’espera i un augment amb dies assignats per mes.


Es molt probable que la nostra nena neixi ara al 2010 a quina província? Mongòlia Interior s’ha vist en augment, i es la província mes remota que hi ha a la Xina. ¿quant fa a que ens toca allí?!! Ens és realment igual, l'únic que desitgem es que no trigui!.

Sort,
Silvia

3 comentaris:

Roberto Pili ha dit...

Hola Familia:
¿donde han publicado estos datos?

Gráfico muy interesante!!!

un abrazo y gracias por publicarlo!

Roberto

Silvia i Joan ha dit...

Ayy perdon! este grafico es de la pagina de Brian Stuy, hace como cada año un estudio de los finding add, ya sabes que el los proporciona si la familia se lo encarga y con ello calcula los abandonos por provincias, como tiene un buen historico de datos, la verdad es que en ese aspecto vale la pena su blog. No me gusta de la forma que trata la adopcion en china, ve todo corrompido, y no creo que sea asi.

www.research-china.org/

Fijate con todo con todo negativo que es acaba diciendo que los tiempos de espera parece que se estabilizaran algo.

Un nuevo reto, una nueva lucha. ha dit...

Silviaaaaaaaaaaa que hormigueoooooooo, que Francina vendrá al mundo dentro de poquito. Y el año que viene juntos por finnnnnnnn.
Un besito mi niña, a los dosssssss.
Geli.