hora a Guangzhou

Lilypie Waiting to Adopt tickers

dissabte, 20 d’octubre del 2007

Assignacions, a la caça del Rumor




Ay! Com cada mes, un altre cop petin, s’acosten les assignacions. Ja ha aparegut el primer rumor que diu que arribarem com a mínim al 10, ve des de USA i diu que el 10 està inclòs, a mi m’estranya ja que el 10 era dissabte i es clar que mai han donat una data de tall amb dissabte, per tant si no falla la lògica pot ser el 12 o el 9. Que sigui el 12 com a mínim, ara han baixat de donar les assignacions que donaven, diuen que donen 500 cada mes, avanç eren 800-1000 cada mes, això s’ha de notar, i la meva opinió personal, dubto que arribin a 500, pels meus comptes surten 300-400 com a molt.

Es el que hi ha, i nosaltres no podem fer-hi res, hi han moltes raons, la millor seria que haguessin menys menors adoptables, però aquesta no es la realitat, es nomes un trosset de la realitat, hi han molts factors que influencien en aquest control de les adopcions a la Xina. Però personalment Xina com a país per adoptar em mereix tots els meus respectes, es el millor país per plantejar-se una adopció, el mes clar.

Bé al nostre tema d’avui les assignacions! Ja s’acosten i la setmana que ve ja tindrem mes noticies al respecta, fins llavors a esperar! Nosaltres ja em complert 14 mesos d’espera….