hora a Guangzhou

Lilypie Waiting to Adopt tickers

dimecres, 12 de setembre del 2007

Les Families que abandonan a mitad del proces




Hi ha una pagina americana molt coneguda per els seus rumors que ha publicat aquests resultats.

Son aproximatius, això que vol dir, dons que no s’han pres de forma rigorosa, son dades orientatives, no saben si el passatge verd (Sol•licituds de nenes amb necessitats especials) estan incloses. Sabem que hi han hagut moltes famílies que s’han passat a passatge verd, per que la espera es menor. Però no sabem si aquest tan per cent els inclou o no.

Be, m’he sorprès el veure que estem parlant de unes xifres de un 20% de famílies que abandonen el procés, tan sigui per passar-se a passatge verd, com per que no volen seguir a la adopció.

Una vegada parlant amb una companya, em va dir, tenim un 0.3 % de errors amb els processos de selecció amb el CI, jo vaig dir és poc, ella em va dir tindria que ser 0, es clar que tenia i té tota la raó. Amb aquest casos les xifres han de ser 0.

Hi ha un altre dada que ressalta, les famílies que s’han esborrat s’apuntaran a aquestes enquestes, jo crec que no....

Però el que si es a ressaltar es que hi ha abandonament a meitat del procés. Dada per reflexionar.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

que alegria!! hacia tiempo que no visitaba la página y me he encontrado muy buenas noticias!! enhorabuena!! ya falta menos para ver a Francina,....änimos!!

Adriana

Anònim ha dit...

falta cada vez menos, y seguid haciendo amigos con este proyecto en común...que tengais tantos amigos como velas rojas se enciendan en el mundo.....un petonet!!